Recent content by Deathoftheparty

  1. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    Just got off the phone with gadget and he was super helpful, thanks for the quick response and I'll keep you updated
  2. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    I emailed support and referenced you, I'll try and call
  3. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    Damn that sucks man, mine has less than 20,000 on it too
  4. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    Maybe, I was down that way during SEMA
  5. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    Sent them an email today, now just waiting on a response.
  6. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    Haha yeah been busy, moved to vegas.
  7. Deathoftheparty

    New throwout bearing already failing

    So I bought the upgrade from URD about 4 months ago and it's already screaming like a raped ape. Seeing as it's still pretty new should I be overly concerned about it or am I good to go? Kinda disappointed that this is already happening again.
  8. Deathoftheparty

    Phoenix/Tucson AZ Chat thread

    Man the hate doesn't stop, seems like as soon as I wash my truck and ago somewhere. I'll come out and people spit on the xrunner. Like what the hell? Don't be mad cause I'm doing me better than you're doing you.
  9. Deathoftheparty

    Phoenix/Tucson AZ Chat thread

    Haha did you really? Cause I don't think I ever got it.
  10. Deathoftheparty

    Phoenix/Tucson AZ Chat thread

    Wassup dudes!? Long time lol
  11. Deathoftheparty

    Phoenix/Tucson AZ Chat thread

    Dude I've literally been trying to log on on forum runner everyday and it doesn't go through and I just thought the site was still down for mx lol didn't even cross my mind to jump on the browser haha :stupid:
  12. Deathoftheparty

    Phoenix/Tucson AZ Chat thread

    Dudes what's up!? I haven't been on the site in forever cause forum runner took a poop and I thought the site was still down. What's everyone been up to?
  13. Deathoftheparty

    May 18th Tucson Meet and Greet.

    Haha yeah especially cause the focus is on my truck lol
  14. Deathoftheparty

    May 18th Tucson Meet and Greet.

    Haha no problem, btw did anyone else get a little sun? Cause my neck is roasted lol
Top